See on tegelikult igapäevane olukord, kus Sa arvad, et ohtu pole. Kui kuuldavus on halb, siis küsitakse sageli kõne ajal: «Kas kuulete mind?» Kui kuuldavus on hea, siis lihtsalt vastate, öeldes «Jah.» Politsei soovitab sellise kõne peale toru hargile panna ja mitte midagi vastata.
Näiteks võivad petturid küsida, kas Sa kuuled neid või muid küsimusi, millele on lihtne «Jah» vastus.
Petturid kasutavad Sinu häält Sinu nimel tehingute tegemiseks, näiteks raha ülekannete tegemiseks või Sinu nimel laenu vormistamiseks juhul kui hääleloa väljastamine on võimalik või nõutav.
Siri I-Phone’il, sõiduki navigatsioonisüsteemide hääljuhtimine või Amazon Echo pilt näitab lihtsalt kui tähtsaks on kõne tuvastamine muutunud digitaalse kommunikatsiooni ajastul.
Petturid kasutavad ka helisalvestisi Sinu nimel kallite ostude sooritamiseks, mille tasumist Sinult hiljem sisse nõutakse.
Kui asi jõuab inkassofirmani, siis on hiljem raske laenu või tööd saada, sest märk on registris maas ja Sa ei näi enam usaldusväärsena.
Selleks, et vältida petuohvriks sattumast, on parem tundmatute numbrite kõnesid mitte vastu võtta ja veel vähem oma isiklikku infot võõrastele anda.
Ärge laske ennast hirmutada kahtlaste ja põhjendamatute maksenõuete pärast, nagu näitab järgmine näide. Saksa mees muutus kahtlustavaks ja lõpetas kahtlase kõne kui selgus, et helistaja tahtis kuulda sõna «Jah». Seejärel helistas kelm tagasi ja nõudis kõne lõpetamise eest 150 dollarit, kuid sakslane ei lasknud ennast hirmutada ja keeldus selle maksmisest.
See ei tohiks tulla üllatusena, et petturid ja kurjategijad kasutavad uusimaid tehnoloogiaid, nii et ärge laske ennast hirmutada ja ärge võtke kahtlaseid numbreid vastu.