8 nutikat fraasi, mis lahendavad iga konflikti


Foto: Sellest artiklist saad teada, kuidas nutikate fraasidega tülisid saad lahendada. Artikkel avaldatud: 08.09.2017, 16:04.

Me peame aeg-ajalt tegelema konfliktidega. Mõned neist tekivad tööl, teised mõjutavad meie suhteid. Konflikt on mistahes sotsiaalse keskkonna normaalne osa, kuid parem on teada, kuidas probleemi lahendada.

1. Teeme pausi, tõmbame hinge ja siis teeme otsuse

Selle asemel, et üksteisele näpuga näidata, võta lihtsalt 5-sekundiline paus ja proovi meenutada, mis tüli põhjuseks oli. Võib-olla polnud mingit põhjust ja mõlemad olid lihtsalt halvas tujus. Kui jah, siis lihtsalt hinga sügavalt sisse ja välja ning vaidlus rahuneb maha.

2. Ma saan aru, miks sa ärritud

Kui Sinu partner kasutab rohkem emotsioone, mitte argumente, siis võta see osa enda kanda. See aitab teil konflikti vältida ja muudab teie vestluse palju konstruktiivsemaks.

3. Töötame selle probleemi kallal koos

Pea meeles, et see fraas võib teie suhet päästa ainult siis, kui kuulad ja aktsepteerid kellegi teise arvamust. See näitab, et Sa hoolid sellest inimesest ja oled valmis tema põhjendused ära kuulama.

4. Sa oled nii seksikas, kui sa oled vihane

Kompliment, isegi konflikti ajal, töötab nagu võluvits, sest komplimendi saamisega vabanevad kehas õnnehormoonid. Tulemus: te mõlemad naerate ja konflikt on unustatud.


5. Ma mõistan sind

See lause on totaalne elupäästja, sest kumbki ei taha alla anda, kuid kui üks selle lause ütleb, saab ka teine aru, et tülil pole üldse mõtet.

6. Vaatame seda teise mätta otsast

Võimalus näha probleemi teise vaatevinklist on üks täiskasvanud isiksuse parimatest omadustest. 2 erineva vaatepunkti nägemine tähendab, et kompromissi leidmine on kaks korda lihtsam.

7. Aita mul aru saada. Palun selgita, mida sa mõtled

Kui kaks inimest tülitsevad, on raske mõelda selgelt. Võta hetk ja palu oma partneril oma mõtteid selgitada. Võib-olla on see nüüd arusaadavam kui tüli alguses.

8. Jah, sul on õigus

Püüa mingis osas oma vastasega kokkulepe saavutada ja oota hämmastavaid tulemusi. Kui töötad müügialal ja üks Sinu kliendidest ei ole mõne toote või teenusega rahul, alusta selle fraasiga vestlust.

Kui inimesed mõistavad, et neid kuulatakse, on tõenäolisem, et nad asuvad Sinuga aktiivsesse dialoogi.

Kui lugu, mida lugesid oli kasulik, hariv või meeldis, siis jaga seda lugu ka sõpradele. Teised juba jagasid!