Kaalust alla võtta on väga lihtne, kui järgid ühte lihtsat reeglit


Foto: Artikkel avaldatud: 25.07.2017, 11:25.

Paljud meist tahavad kaalust alla võtta. Meie kõrval on nii palju inspireerivaid näiteid, et on ilmne, et ülekaal ei ole mitte ainult ebatervislik, vaid ka ebapopulaarne.

Tervislik toitumine ja mõõdukas kehaline aktiivsus on kindel asi, kuidas saavutada hea vorm, kui Sul pole terviseprobleeme, mis võiksid seda takistada. Kui need tegevused ei anna tulemusi, siis järelikult ei järgita energiabilansi reeglit.On tõestatud, et keha jaoks on kergem säilitada olemasolev kaal kui ülekaalust vabaneda. Energiabilansi reegel aitab mitte ainult kaalust alla võtta, vaid vältida ka rasvumist.

Energiabilansi reegel on järgmine: me peame tarbima täpselt niipalju kaloreid, kui palju kaloreid me iga päev kulutame. Sellisel juhul on võimatu kaalu vähendada.

Kui me tarbime rohkem kaloreid kui me kulutame, meie kaal tõuseb. Kui me tarbime vähem kaloreid kui me kulutame, kaotame kaalu. See ongi edu võtmeks.

Selleks, et selgitada välja, kui palju me päevas kaloreid kulutame, on allpool toodud näitlikud ligikaudsed arvutused:

  • 8 tundi und – 260-300 kalorit
  • 8 tundi tööd – 480-500 kalorit
  • ühistranspordiga tööle ja tagasi koju – 28 kalorit 30 minutiga
  • 1 tund jõusaali treeningut – 230-350 kalorit
  • muud kulud (stress, toiduainete seedimisele kulutatud energia jne) – 570-800 kalorit
  • kui oled mees, siis lisa ligikaudu 200-400 kalorit, sõltuvalt Sinu igapäevasest tegevusest


Pea meeles, et Sinu kulud võivad loendist erinevad olla, sest see sõltub suuresti Sinu kehakaalust ja kehalise aktiivsuse intensiivsusest. Selleks, et välja selgitada oma tegelik päevane energiakulu, kasuta kalkulaatorit.

Anthony Howard-Crow kaotas 15 kg süües ainult jäätist

Colorado fitness-blogija Anthony Howard-Crow tegi huvitava eksperimendi. Ta sõi 100 päeva ainult jäätist. See mees kaotas 62 päeva jooksul ligi 13,6 kg.

Ta tarbis iga päev vähem kui 2000 kalorit. Ta tegi palju füüsilist tegevust, et põletada rohkem kaloreid kui ta tarbis. Nagu sa pildilt näed, see töötas, kuid eksperimendi lõpuks kaebas ta väsimust ja nõrkust. Jäätis pole ilmselt parim dieet, kuigi tulemus oli enam kui ilmne.

John Cisna kaotas ainult kiirtoitu süües 28 kg

John Cisna on Iowa õpetaja. Ta sõi pool aastat ainult McDonaldsit. Selle tulemusena kaotas ta 28 kg.

John järgis sama reeglit: ta kulutas rohkem kaloreid kui ta tarbis. Samuti püüdis ta säilitada igapäevase süsivesikute, valkude ja rasvade normi ning tegi iga päev vähemalt 45 minutilise jalatuskäigu.

Energiabilansi reegel töötab tõepoolest. Siiski on vaja meeles pidada ka kehalist aktiivsust. See aitab hoida lihased toonuses ja Sinu keha vormis.

Kui lugu, mida lugesid oli kasulik, hariv või meeldis, siis jaga seda lugu ka sõpradele. Teised juba jagasid!